Du, bara du - 080305

Min dag har vart helt okej =D Vart i skolan bara, så inte så mycket hände men okej endå. Hade prov, hoppas på att det gick bra, eller det va ju typ ett läxförhör men endå. Får väl se...

Idag har jag och min älskling vart tillsammans i 3 år och tre månader =D Älskar dig jätte, jätte massos gubben min! Du är oberkrivligt underbar!! JAG ÄLSKAR DIG<3<3<3<3<3<3
Imorron ska jag hem till han och bara mysa och ha det bra ! Längtar! Puss älskling!

Nu sitter jag och väntar på att Lost ska börja!! Åhh jag längtar, det bäst med onsdagar är LOST!! Hahah =D Har tittat på Black Jack som gick på TV, den va väl sådär.. Hehe, lite skojj, men ingen film som var derekt i min smak. Snart ska vi iallafall äta, hoppas på något gott =D hhaha mat hela tiden =P

Nehepp, nu är det alldeles strax Lost, måste förbereda mig lite =P Men ha en bra kväll allesammans!!

PUSS/Evelina <3

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback