GLAD PÅSK !

Tjo, nu var det ett tag sen sist. Så nu ska vi se om jag kommer ihåg vad som har hänt sen sist..

Onsdag: Åkte hem till syster efter skolan, käkade lite och pluggade, sen var det såklart LOST =D

Torsdag:
Äntligen lov ! Fan va sköönt! =D Älsklingen sov hos mig, vi var och handlade på ICA maxi också =D Sen hade vi allmänt mysigt, älsklingen och jag <3<3

Fredag:
Äta hemma hos Marres mormor, men marre va inte med =( hehe, moster och hennes karl och mina kusiner kom på besök nu i helgen, väldigt trevligt =D Sen efter käket så var det bara hem och sova..

Lördag:
GLAD PÅSK =P Haha, vi var hos mormor och käkade god påsk mat =) Sen lekte jag med min lilla kusin Max =), sen hem och sova =P

Idag:
Teddys barn och barnbarn kommer hit på mat =) Anna och Danne är här =) Så nu måste jag hjälpa till att städa lite.


PUSS/Evelina
image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback