GÓ KVÄLL !

Hallå alla blogg läsare =P Nu har min mage lugnat sig, men jag har fortfarande ont.. Sen har en liten förkylning krypit in i min kropp, så min hals vill inte det jag vill och min näsa vill inte vara torr =( Men jag klarar mig, så farligt är det inte... Det blev ingen bio för våran del ikväll, den blev hemma med BINGOLOTTO =P istället, hehe.. Nedå, jag ligger och tittar på TV faktiskt, blir väl film sen som vanligt..
Önskar att älsklingen va här nu så vi kunde ligga och bara kramas! Men vi syns ju förhoppningsvis imorron =DPuss på dig underbaraste!
Nehepp, mat snart också, hehe =D Kyckling, ris, sås osv.. Ska nog bubbla sen, ta hand om mig själv lite =P (hej ego) Hehe..

Mamma har köpt hem kiwi, så himla gott och cola med =D I´m happy ! Ne, nu tycker jag att sommaren kan krypa fram, jag vill se sol och grönt gräs, jag vill springa på en strand och sen bara hoppa i och bada!! Åååhhh, GE MIG!! Men, den kommer väl så småningom, I hope!

Nehepp, skriver väl sen om jag får för tråkigt =P

PUSS/Evelina<3

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback