GOD MORGON!

Jahapp, nu ligger jag här hemma, och tidigt är det.. I går åkte P hem sent, kommer inte ihåg när =P Men sent iallafall, vi hade det mysigt, kikade på TV och snackade =D
Idag så var vi tugna att gå upp tidigt, för A skulle o jobba, och P & Marre skulle titta på match.. Så P kom och hämtade oss och skjutsade hem mig och A =D Tack så mycket för skjutsen, du är så duktiiig =D

image99


Så nu ligger jag i min säng och har fitt ont i min jävla mage, IGEN!! Som vanligt varje månad. Ska börja äta piller mot värken, måste göra det iallafall.. Ska kika på en film, Dan in real life, tror att det blir den. Ikväll om jag orkar ska väl jag, mamma och teddy gå på bio =D Hoppas iallafall att jag mår bättre sen.

Saknar min älskling också, vi va ju i torsdags , men det känns som en evighet sen vi träffades!! Hoppas att du kan komma till mig imorron =D Vore mys! Älskar dig <3<3<3

Skriver väl sen igen =P Heheh, det är så himla kul med bloggen nu, eftersom att den är så fiiin =D Hoppas att alla får en trevlig lördag!

PUSS/Evelina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback