Home !

Nemen tjeena! Nu är jag hemma igen.. Mår inte alls bra faktiskt, jag kan inte andas genom min näsa, för den är full av skit, min hals är trång så där kommer det typ inte heller någon luft =(  Fuck lixom! Jag vill inte vara sjuk! Det började i fredags när jag vaknade, hade skit ont i halsen, sen i lördags så hade jag typ feber, stackars älsklingen som fick dras med mig, hehe, va ju inte så pigg precis! Men idag så är hela jag ett bowlingklot =( .. Men hoppas att det går över snart!

Jag har haft en super duper bra helg tillsammans med den underbaraste killen på denna jord! Massa mys, godis och bara du och jag.. Och dina syskon såklart =) Men fasst att jag inte mådde någe bra så va det väldans trevligt! Du är underbar och jag älskar dig så otroligt mycket så jag nästan spricker! <3<3
Tack för en fin helg! <3

Har pluggat sen jag kom hem, så nu är jag trött! Ska sova snart, men har ju sov morron imorrn så det blir nog en film iallafall =P Hehe!! Men sov gott världen! Dröm sött!

PUSS/Evelina

image113

Kommentarer
Postat av: Anonym

fn vad fina! varför var det tvunget att hända!

2008-04-02 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback