LET´S DANCE!

Hallå alla där ute eller inne, eller ja, god morgon =D Har precis ätit frukost =)
och nu ligger jag och tittar på reprisen på lets dance, vet vem som åkte ut,
men vet inte hur dom dansade..
Idag ska vi nog åka till Jysk, tror jag.. Mamma skulle titta på något =P Och sen kommer älsklingen till mig =D Ska bli jätte kul! Puss på dig!

Nehepp, skriver nog inte så mycket mer idag eftersom att älsk kommer =P Hehe, men nu vet ni vad jag ska hitta på idag =D Hoppas att ni också ska göra någe kul idag! Ha det super!

PUSS/Evelina ♥

image102

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Fin blogg

Postat av: tove

tyckte också du hade en vädligt fin blogg :)

2008-03-09 @ 12:44:23
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback