MELODIFESTIVALEN!

KATASTROF!!!!!!!!!!!!!!! Fuck melodifestivalen! Herre gud!, vilka ringer och röstar på Nordman?!?!?! Okej, jag gillar inte Carola, men hon är iallafall bättre än jävla Nordman! Alltså vart tar melodifestivalen vägen? Förut var det iallafall lite schlager, eller hur det stavas, men nu?? What lixom! Ne, nu är jag extremt besviken. Det måste ha vart någe fel på telefon röstningen! Vi får väl se vad som står i tidningen imorron. Men helt fel, tycker jag iallafall, det är jag nog inte ensam om!? Eller vad tycker ni?

Just nu ligger jag och kollar på nån strange film på 2:an.. Fattar typ ingenting, men endå. Vi har käkat o så =D Men nu ska jag snart bada, inpackning i håret kanske, vore bra nu. Sen blir det film och natta kudden. Jag vill så gärna ha en liten katt att kela med, nu när man är hemma själv o så. Men både mamma och jag är allergiska =( Dom är ju så himla söta + att det inte är ett så extremt jobbigt husdjur heller, om man har en innekatt alltså. Men jag har hört att det finns katter som folk kan ha som är allergiska, men dom är säkert skit dyra! (inte nakenkatter). Nehepp, nu känns det bara som jag klagar på allt, men mitt liv är bra =D hehe! Saknar bara min älskling och mina friends! Och min syster såklart! =D Men vi träffas nog snart, i hope!

Nehepp god natt alla söta & alla ni andra!

PUSS/Evelina ♥

image101



Kommentarer
Postat av: Erik

Helt rätt evelina, carola är iaf 1000 gånger bättre än Nordman, synd att folk inte fattade det! och ahha försten angåeden din bild.. du har bild på scenen från förra året (2007) :P

Postat av: Nat

Fast det heter ju inte "schlagerfestivalen" längre, utan "melodifestivalen", just för att det inte ska vara bara schlager-låtar sörru ;) Men jag håller med, Nordman var inge bra...Fast jag är glad att Carola inte gick vidare iaf, hennes min var obetalbar! muhaha..

2008-03-10 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback