MTV !

Hallå där =D Just nu sitter älsklingen och jag o tittar på Deal ore no deal =D Mys!
Idag så försov jag mig, så mamma skjutsade mig =) så jag kom i tid iallafall!
Jahapp, en vanlig skoldag, förutom att MTV kom till våran skola =D Heheh!! Jag va såklart med och tittade. Många blev intervjuade, jag också, hehe, men det var för Malins skull faktiskt, han sa bara glad påsk och frågade om vi ville hälsa till någon, så vi hälsade till alla, hahaha! =D Tog lite bilder, det va mest allmänt pinsamt! Men men, man lever ju bara en gång!

     

Så nu så ska Teddy och jag åka o köpa spicy hot!! Ska bli såå gott!! Älsklingen ska äta pizza, haha! =)

Nehepp. Ska kila nu, sen så blir det nog inge mer skriva idag, jag ska ju umgås med min underbaraste =) <3<3

PUSS/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback