PLUGGA - 080304

Nu är det dags att plugga igen. Skulle vara duktig när jag kom hem från skolan, men jag somnade i ca 2 timmar =P Oj då.. Men nu är jag på G igen efter att jag har tagit en dusch! Hungrig som fan, men ingen mat hemma, eller ingen god mat iallafall, så jag väntar på att mamma ska fixa något =P hehe.. Dagen har vart helt okej, började 10 sen hade vi lite tjosan med våran engelskalärare Malin. Rätt så skojj tycket jag iallafall! Slutade 2, men vi satt och diskuterade hur vi skulle få in pengar till klassresan, vi behöver "bara" 20 tusen kr till, hehe. Så ja, jag åkte hem vid 3. Är as sugen på wook, hoppas på det, jag bara tänker på mat hela tiden =P Men nu ska jag iallfall börja plugga igen, om rymden och planeter, men det tycker jag är väldigt intressant =) Men det är jobbigt att tänka på att rymden aldrig tar slut, men vafan, någonstans måste den ju ta slut. Åhh, hehe, jag blir tokig!

Skriver kanske sen igen =)

/PUSS

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback