SANDRA!

Hallå =D Just nu ligger sandra och jag och tittar på TV =) Vi väntar på deal ore no deal =P Det blir nog ingen dans idag heller , heheh! Men vi kanske ska börja träna istället =D Japp, sen blir det Outciders och mat hehe =D

Igår blev det lite ändringar, jag åkte till älsklingen istället, han va tvungen att vara barnvakt, men det blev mysigt endå =D Älskar dig gubben!
Så imorse så tog jag hav 8 bussen hem från han, för jag skulle hem innan, börjar ju 12. Så när jag kom till stan så väntade jag på kvart över bussen.. Jag stod där och väntade, väntade.. Sen åker bussen bara förbi!! Whata! Blev sur och tänkte, dom har väl flyttat busshållsplats till den vanliga. Gick dit, men ingen buss.. Gick sedan tillbaka till den andra busshållsplatsen, sen kommer en "reseledare" fram till mig och säger:
- Ja, du ser lite vilsen ut, vart ska du?
- Jag skulle med 11:an men den åkte bara förbi =(
- Ja, men den går utanför MC nu.. Du såg väl att inte busshålsplats skylten var kvar.
- Åhh, okej.

Så jag blev lite sur, eftersom att det spöregnade sen fick jag stå i kylan typ 30 minuter.. Men men, sen kom jag iallfall hem och sov en stund. Annars så har dagen vart bra, kort tid i skolan. Sen kom P, Marre och A =D Dom hämtade mig på stan, då blev jag glad hehe =D P körde!! Hehe!

Jahapp.. Ska umgås lite nu. Hare så bra, skriver väl sen igen!

PUSS/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback