UNDERBART - 080303

Hej! Nu är äntligen min blogg jättefin och helt underbar! Tack Sofia för att du fixade den så fint! =D
Så nu ska jag börja skriva i min blogg så ofta som jag bara kan, nu blir det ju lite roligare när den är så himla fin!! Nu ligger jag iallfall här och skriver, vet inte riktigt vart jag ska börja. Men då startar jag om idag, så välkommen till min "nya" blogg =P

Idag har Sandra vart här, vi skulle egentligen åka och dansa, men ingen av oss orkade, så vi sket i det helt enkelt =D Så vi har bara vart hemma hos mig och tagit det lugnt! Syster kom hit idag också, berättade om alla sina roliga händelser och skämt =D Jätte mysigt och trevligt, så tack Sandra och syster för en hejdundrans trevlig afton =D hahah!

God natt / Evelina


Kommentarer
Postat av: sandra

är du glad nu när bloggen är fin :D hahaha

2008-03-03 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback