♥ INTE ALLTID

När man vaknar på mogonen, tänker, gud va pigg jag är, vaknar liksom 5 minuter innan klockan ska ringa, shit, så stolt över mig själv. Jag kliver upp, tar på mig kläder, käkar och sminkar mig. Blir klar i tid, har t.o.m lite tid kvar till ingenting. Sätter mig på sängen och tittar på klockan, 5 i halv gick den. Klockan var nu 11.20. När skulle jag vara i skolan för att bli intervjuad av någon från Stockholm som undersöker skolvården? Jo klockan FUCKING 12.50 !!! Jag har alltså gått upp en timme tidigare! As irriterad nu, när jag har kunnat sova as mycke längre. ! Åhhhh! Men men.
Jag ska alltså in till skolan idag, enbart för att någon från skolhälsovården (typ) ska intervjua mig och några fler från skolan, Jag blev utlottat! Eftersom att det är buffertdag idag, så skulle jag kunnat vart helt ledig, men icke!
Sen klockan 3, ska jag in till skolan igen, för att ha teater träning till kl 5! Åh, alltså den här dan, skjut mig långsamt!

Svenska nationella imorron! Kris! Fan allt som har med läxor eller prov att göra kan fan stoppa upp sig någonstan! Är så förbannat trött på det!!!

Det blir inte alltid som man har tänkt sig!


Kommentarer
Postat av: sandra :)

tycker du var duktig som gick upp! ;) <3<3<3<<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback