♥ JOBBIGT

Igen, igen i datasalen. Vi jobbar lite med projekt arbetet, det blir bara mer och mer spännande =) Längtar faktiskt väldigt mycket till det, själva grejjen du vet. Letar låtar och planerar, kul kul !

Mitt nikotin sug kryper bara fram mer och mer. ! Jag blir bara mer och mer irriterad, på allt och alla ! Det går ut över precis alla, och speciellt till dom som inte ens förtjänar det för fem öre! Förlåt!
För er som kanske inte vet, så har jag slutat snusat, eller ja, jag snusar Onico. Men man känner att det inte är likadant, att ådrorna, blodet, hjärnan inte är som det brukar. När man somnar på lektionerna så tror jag att det är ett tecken på att allt inte står rätt till. Men vad vet jag, jag kan ju ha fel?.

Helgen har vart fantastisk ! Hela helgen har gått åt att fixa mammas salong. Bilder kommer senare när jag har införskaffat mig en kamera. På Lördagen blev det bio, Raggarbrudar! Den va as bra, tycker jag iallafall ! Tack familjen för den roliga lördagen!

Nepp, nu syslöjd.



Älskling <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback