♥ NATIONELLA

Jag har ju inte skrivit om hur det gick med nationella svenska provet. Haha, det blev 11 sidor. . .  När jag väl var klar kom jag på att det skulle va en krönika, och en krönika ska vara kortfattad. Men det får väl gå som det går. Man kan ju sträva efter ett G iallfall. Sen fick jag VG på mitt röst prov =D Over happy liksom!

Veckan har vart stressig, mycket att göra. Som igår storstädade jag hela mitt rum, nu är det fan dammfritt ! Och sen skrev jag en önskelista också . Inte långt kvar nu !! LÄNGTAR!!!!!

Imorron hoppas jag på att älsk och jag kan gå på Saw 5 ! Jag vill !! Sen nu i helgen så ska vi måla om mammas salong, ska bli skojj !
Och Sandra den jäveln är utomlands! USCH!

Ne, nu orkar jag inte skriva mer !



Inte tröttna, inte nu !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback