♥ LIITE FÖR LITE!

Då kan jag ju säga att jag hade pluggat, liite för lite till kultur och idé historia provet. Kan ju säga att det inte gick riktigt som jag hade tänkt mig, nja, 40 poäng är nog lite svårt att nå upp till med mina kunskaper! Lärare verkar tycka att man inte ska få ha någon fritid, hem, plugga, plugga lite till, sova, upp till skolan för att sedan bli ännu mer hjärntvättad! På tal om hjärntvättad, så har jag tvättstugan idag. Men innan det ska jag träffa brudarna på stan =) För i imorron far vi till den stora staden Göteborg (lite göteborskt uttal), äntligen får jag träffa moster, challe och mina små söta kusiner =) Längtar som fan! Åker ner med mamma, teddy, mormor, morfar och Björn! Ska bli superskojj!
Ikväll kommer syster, det ska också bli jätte trevligt =)

Är i skolan som vanligt, lunsch snar, det behöver jag! Inte så mycket mer att prata om, sunkit väder, kallt och usch!

Du, förlåt för igår! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback