♥ MINA ÄNGLAR

Ne, nu har jag skrivit "hej", "hallå", "jahapp" i alla inlägg, alltid i början, så nu får det va slut på det! Varför inte skriva Lingonsylt i början av inläggen? Så God morgon Lingonsylt! Här sitter jag då igen, som vanligt i denna underbara datasal, bland alla ur snygga datorer, eller hur var det, ne just ja, det tar ca 10 minuter att komma in på en sida, eller vänta, kommer jag ens in på internet? Eh, skit samma, nu är jag iallfall inne. Den här håltimman är ju trots allt bara 2 timmar, så jag och min vän Louise sitter här och, ja nördar, eller hon är duktig och jobbar, men inte jag, för ja. . .

Då vill jag också passa på att säga att jag har haft en underbar helg!

Fredag: Eftersom att jag fick sluta tidigare, alltså ca 20 över 2, ist för 4, så blev det lite knapert för mig. Skulle träffa Marre och P kl 3 på stan, så ne, dom va inte på stan, Emma hade ont i magen, så henne träffade man ju inte heller, men då tänkte jag, men Therese, hon måste ju va på stan, men icke, hon va hos sin moster. Där går jag helt själv på stan och tänker, va fan ska jag göra nu ? Jo, ensam som jag är går jag till Åhléns kafé, köper en cola och en kladdkaka och sätter mig ner, jag kan garantera er att man känner sig skapligt mobbad när man sitter där, helt ensam och småtuggar på sin torra kladdkaka. Men jag klarade mig, ca en timme efter kommer dom inklivande, Marre, P och Therese =) Jätte kul att äntligen få träffa älsklingsmarre, och Therese som jag inte har träffat på evigheter! Sedan vänta på Sandra som ska sluta sin praktik, sedan hem till mig ! Köpa Tacos, laga mat, käka, glo på TV och snacka ! Underbar mysigt och trevligt brudar! Mina änglar ;) <3<3

Lördag: Hem till baby, köpa godis och glo på TV och bara mysa! Puss på dig gubben ! <3

En ny vecka, inte nya möjligheter, för den här veckan blir det plugg, i MÄNGDER! Teater lektioner efter skolan, prov prov prov, för mig iallfall, som missade lite när vi var i Turkiet. Men whata fuck, går det åt helvete så gör det!

Ne, nu får det vara nog!
Blåbär på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback