♥ SVIMMA

Ja, då vill jag börja med att berätta lite om min dag igår.

Vaknade, kände hur mensvärken, inte riktigt ville gå över. Så jag beslöt mig för att stanna hemma. Efter att ha sovit en stund till så vaknade jag upp och var vrålhungrig. Tog tre små mackor med skagenröra på (som jag egentligen inte tål). Efter att jag ätit upp, känner jag ännu mer smärta i magen. Gick på toa, spydde. Kände att jag blev jätte kall svettig, och hjärtat slog skit fort. Men vafan tänkte jag, tvättade händerna och spolade. Sedan vaknade jag upp på badrummsgolvet, eller ja, halva kroppen låg utanför. Vad ska man säga, jag svimmade. Tänkte efter, vad var det som hände egentligen? Jag minns att jag hörde spolar ljudet från toan, att det bara tonades bort. Det var min dag, i stort sett.

Nu, sitter vi och väntar på att lektionen ska börja. Sen måste jag verkligen plugga idag, har prov i kultur och idé historia imorron, känns inge vidare bra faktiskt. =/. Prov, prov prov, hela fucking tiden! Känner bara längtan efter studenten, då man slipper alla jävla läxor! Men, det är ju ett tag kvar.
Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Smärtan i magen är kvar, men det är ju sånt som man får tåla om man är tjej....eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback