♥ TACK

Jahapp, hej igen =) Då har jag inte skrivit på ett tag igen , som vanligt, ber om ursäkt, för alla har ju såklart undrat vad som har hänt i Evelinas liv de här veckorna som jag inte har skrivit något. Då ska jag väl ta och förklara för er vad som händer och sker i mitt liv.

Just nu, sitter jag i datasalen och väntar på att vi ska börja, en timmes håltimme, eller hur man skriver. Efter skolan ska jag träffa brudarna, ska bli super skojj =D

Förra veckan var jag, P och A i turkiet, väldigt trevligt, men jag har saknat alla här hemma såklart! Solbrännan bortflagnad just nu =/ Inge vidare kul, men vafan, det finns ju solarium .. Tack tjejer iallfall för en trevlig resa =) <3

Den här veckan har jag vart med mitt hjärta <3 Haft mysigt varje dag, vart på IKEA, Biltema mm. Tack babe för att du finns och gör mig glad! Du betyder extremt mycket för mig, det vet du! Jag är så glad för att det är vi!
Jag tycker om dig <3


Japp, det var väl allt det jag hade att säga just idag, eller nu! På återséende, men tills dess; Var inte för kräsen, även ogräs i öken är en blomma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback