♥ HELGEN

God dag, eller god morgon kanske man ska skriva. Jag ska väl förklara vad jag har gjort i helgen, vilka upplevelser  jag har vart med om. '

Fredag: Mys med tjejerna, borttappat kort (sandra), stor kaffe på waynes, åka bil, massa skratt, och kärlek till er, ni betyder, ni är älskade. Sandra Andersson, Maria Saamel, Sandra Perneblad! Utan er, ingen mig! Jag älskar er så otroligt mycket! Tack tjejer för att ni finns! <3
Lördag: Hem till baby Björn =) Först köpa godis, träffa mamma på stan för att sedan bli bjuden på fika, du är för go mor! Åka bil till Malmköping, kändes lite konstigt, eftersom att jag är van att åka buss dit =P Lite fest, mycke mys, vad mer kan man begära liksom! Blev sjuk på färden också, överflöd med snor i näsan, tungt huvud, kli i halsen, hosta. Ja, en förkylning helt enkelt. Vill bara tacka för denna underbara helg! 
Tycker om dig massor babe <3<3 

And when I touch you i feel happy, inside
It's such a feeling
That my love
I can't hide


Håltimme som vanligt, kunde lika väl åka hem, men icke, är hungrig, väntar på lunch. Gratis är gott! Så nörda vid datasalen i två timmar nu, snus och choklad är allt som behövs för att överleva dessa timmar!
(tack eruk) =)


Tjing tjong, långkalsong!

Kommentarer
Postat av: Johanna

dåliga vänner skulle ja kalla det :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback