♥ HEMMA - SKOLA

Halloj =) Nu är jag hemma igen, hemma i tråkiga, kalla Sverige! Jag kan ju säga att jag inte har längtat hem till det här vädret iallafall ! Jag har haft det så himla bra! Så mycke skratt, oj oj oj ! Bada i poolen, bara kunna klä på sig bikinin, gå ut på ballen och käka frukost! Miss it ! Men skönt att komma hem till alla nära och kära!

"Kommer"
"Gud så ful du e"
"Du är vaker"

Små ord som kan ge så mycke skratt ! =D Orkar inte skriva så mycket om resan, det kommer senare! Bilder också, eftersom att min kamera inte ville fungera så får jag ta kort av dom andra från klassen !

Sitter i skolan igen, som dom gamla vanliga dagarna! Håltimme, åh vad jag älskar skolan! Ne, nu orkar jag inte sitta och klaga mer, man ska ju vara tacksam för att man får mat i magen här i skolan iallfall, sen hur maten smakar, det är ju en annan femma..


Du <3




Kommentarer
Postat av: Emma

du är för go! :)

2008-09-08 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback