♥ UNDERBART

Hej hej ! Just nu sitter jag i skolan, hänkade på Louise till hennes turism lektion, hon ville inte vara själv. Som en fin vän man är så följer man ju med och stöttar henne ;) Sitter och "pluggar" här, går inge vidare bra kan man ju säga, allt om judendom, kristendom och islam. Jag fattar 0 ! Men men...

Helgen har vart helt underbar! Har spenderat dessa tre dagar med baby =) Att jag skulle tycka om någon så mycket som jag tycker om dig trodde jag aldrig, trodde aldig att jag skulle få känna den här känslan igen ! Men jag är så lyckligt lottad att jag har träffat just dig! Du är så himla underbar, om det ändå fanns några ord som kunde beskriva dig, så skulle jag skriva det! Men förnamnet för dig är underbar !
Tack för att jag har fått känna kärlek igen, äkta sådan också! Så babe, om du läser det här, så ska du bara veta att jag tackar dig för att du finns och vill vara min.
Du är allt jag någonsin önskat mig!
Jag tycker om dig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback