♥ JOBBIG VECKA

Veckan har varit tung för min del. Har packat ner alla mina saker från mitt rum, så allt ligger i kartonger nu. Har pluggat hela veckan också, allt på en gång liksom. Men jag är så taggad, det är ju bara en vecka kvar nu  =) Så det rullar framåt!

Jag är också trött på all skitsnack som går runt folk. Ha lite stake och säg det rakt ut istället för att  gå runt till andra och snacka skit. ! Jag själv har snackat skit, och det står jag för, men det är slut på det nu ! Jag tänker inte hålla på med lågstadie trams längre! Om folk inte glädjs av mitt liv, ne gör inte det då, men man behöver inte snacka så förbannat mycke skit för det ! Jag har tröttnat, och det är jag nog inte ensam om. Det spelar ingen roll vem som har sagt vad, man förstår själv vad som är sanning eller inte. Ne, jag har gett upp det där nu! Tänka vuxet, det är vad jag har börjat gjort!

Idag är det jätte fint väder också, och det gör mig bara glad =) Så jag glädjs av att andra också mår bra, folk behöver höra att man finns vid deras sida, vad det än gäller, det är det som kallas vänskap <3
Mys kväll med babe, äta god mat och titta på tv och bara mysa. Imorron natt kommer mamma och teddy hem, har faktiskt saknat dom, så det ska bli kul att dom kommer hem igen =)
Nu ska jag chilla på ballen en stund ! Hare !




Gillar du inte min blogg? Läs den inte då, slösa inte din tid på nåt som du tycker är onödigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback