♥ VÄNNER

Snart är lovet slut =/ men det har vart jävligt skönt faktiskt! Plus att det har vart super fint vädet, förutom idag, när jag hade tid att ligga och sola.. Men slutar tidigt i veckan så jag får skynda mig hem =)

Har vart mycket med mina underbara vänner också. Vore ingenting utan er! Tro mig, så mycket som jag älskar er, så glad som jag är för att jag har er, det går inte att berskiva! Det är ju ändå dom som man kan prata om allt med! Dom som man kan lita på, vad det än gäller. Och jag är så glad för att jag har lärt mig av mina misstag, de misstag som har gjort att jag nästan förlorat er helt. Men det gäller att upptäcka det, för jag föstår de som tröttnade på mig förut, jag har lärt mig. Och därför är ni så otroligt viktiga för mig. Tack för att ni finns, det betyder mer än mycket <3



Babe är och tränar, duuktiii! <3Så snart kommer sandra och gör mig sällskap =) Sen är vi jätte ivriga om vi ska få lägenheten eller inte, och jag hoppas, hoppas! Det vore verkligen underbart att ha något eget! Både björn och jag behöver det. Sen sommarjobbet på Konsum! Så lyckligt lottad att jag har fått det! Så klirr i kassan, eller aa, till hyran =P Så hoppas med mig, på onsdag får vi troligtvis veta!

Ne, det var allt för mig =)
Tro mig, vi vill bara ditt bästa, försök att förstå det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback