♥ VI FICK DEN

WOHHHOOO, VI FICK LÄGENHETEN! Är så jävla lycklig =) den är jättefin, 50 kvm, perfekt ! Flyttar den 1 maj, då det är faktiskt ganska snart, och så måste man ju packa också. . Spara vartenda öre !Mindre kul! Men det roliga är ju att åka till Ikea och köpa fina saker ! Så det kanske är min tur att må bra det här året!

Det är sol ute, jättefint väder, men ändå så sitter jag inne. Har solat i en timme typ, orkar inte ligga ute mer =P så jag ska nog kolla film. Ikväll blir det bara att vara hemma med mamma och teddy, dom åker utomlands imorron, så passar på att vara med dom. Babe är hemma, jobbigt att sova utan honom! Men men. . .Det som inte dödar, härdar!

Imorron kommer P och Marre hit, det blir mys =)Men nu ska jag glo film!



Du irrar vidare i samma turbulens och ignorerar, idiot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback