LITE JUL

Igår va mamma, jag , teddy och anna på en jul konsert med magnus karlsson :) Det va jättefint :) man fick verkligen en liten julkänsla :) jag längtar till jul som fan, inte för alla paket, utan själva känslan, lukten, mys med familjen, ja ni vet :)

Just nu ska jag diska, är ledig idag :) Kommer jobba hela helgen till 9 .. Men det är pengar, alltid lika bra. För dom som undrar vart björn är så är han på arbetsförmedlingen, älsklingen min försöker verkligen, det ska ni veta, det är inte så lätt alla gånger, men jag vet att du kämpar :) Både för din egen skulle och för mig <3

Allt blir lite upp och ned just nu, många tankar för både björn och mig, tunga och jobbiga känslor, då inte mellan oss, utom saker runt omkring. Nu när julen snart kommer så tänker jag mycket på min pappa som inte kan vara med och fira med oss, så man saknar han jättemycket just nu :( men jag vet att han finns här med mig, jämt! <3 Jag kan önska att ALLT var som förut, det kan bli så, men då ska man vilja, från hjärtat.

En liten tanke från mig bara, jag saknar mycket just nu <3

 


Kommentarer
Postat av: sis

<3

2009-12-11 @ 03:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback