TACK!

Jag vill börja med att tacka alla som har hjälp till under flytten, verkligen tack, och så vissa som inte har brytt sig alls, inte för fem jävla öre! men vissa människor är ju så, skiter i allt! vilket jag kan tycka är en aning konstigt, idiotiskt om man får uttrycka sig så? Men men , det är upp till dom, som tur är så har man vänner och familj som ställer upp i vått och torrt. Men nog om det, inte deppa för att vissa inte bryr sig.
 
Så då sitter man här bland allt mellan himmel och jord, fy fan va mycke grejjer!! vet inte själv vart allt kommer ifrån, men nu är iallafall allt inplockat, och i stort sett är det bara lite småfix kvar :) mycke kläder som jag ska ge bort till UFF tror jag :)

Och på torsdag fyller jag år :) Weii! så på fredag blire fest, hoho, det ska bli super kul :) Och imorron ska jag på spel kurs i västerås, jag ska köra . . . Med vi har ju GPS, så det ska nog gå bra :)

Ne, nu tillbaka till allt gammalt slit och släng. HEJ MED ER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback