KUL SKÄMT

En dag som den här, jag är lycklig att jag kom hem levande.

Vår skola St: eskil blev idag, först bomb hotad, sedan hotad för skottlossning. Jag och Amanda var de enda från våran klass som blev instängda nere i syslöjds salen, även många andra var i andra klassrum.
Jag har faktiskt aldrig varit så rädd i hela mitt liv, man satt och väntade, snart smäller det, snart ligger man på golvet i småbitar. Vi satt i klassrummet som små apor och tittade ut på de andra som stod på gatan, men vi fick inte gå ut. I mer än 4 timmar satt vi där inne och hoppades på att vi skulle komma levande därifrån. Den här dagen kommer man att minnas, och jag kan säga att man inte är så himla sugen att gå tillbaka till skolan. Allt ligger ute på internet, på radion, TV:n, allt finns! Alla vet vart skolan ligger, folk som är störda har fått nya idér om vad man kan göra. Vem vet vad som händer när man minst anar det?
Sen att allt var ett skämt, moget grabben, moget! Jävla svin, och jag menar det jag skriver. Jävla idiot! Och nu är han släppt också, och det känns ju mycket bättre, vad fan tänker folk med?!

Jag är glad att jag kom hem idag, levande. Jag har tänkt på alla mina nära som jag älskar, tänk om jag inte skulle få träffa dem igen, jag är tacksam för att jag lever. Jag har aldrig vart så rädd.

Jag är rädd, riktigt rädd.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4325386.ab





Kommentarer
Postat av: sannaa

hemskt =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback