♥ SKÖNT

Lovet har bara vart slappt, bara skönt! Har vart med babe för det mesta, annars har jag inte gjort ett skit, typ. Har lämnat in typ 36 CV:n på TP, sen ska jag lämna in några på stan också. Hoppas på jobb, har iallafall en kontakt som skulle kunna göra mig överlycklig =D
Inte skönt med skola igen, jag orkar verkligen inte, jag längtar bara som fan till studenten. Tänk er själva, ni behöver inte komma hem efter jobbet och tänka, fan jag måste plugga, eller fan om två dagar måste den där uppsatsen vara inlämnad. Det är det som kommer att vara skönt!

I veckan kommer det bara vara teater träning efter skolan. Kommer hem sent och kommer vara trött och sliten. Och mitt i allt ska man räcka till. . .

På fredag ska iallfall jag, mamma, teddy och anna på Buddy Holly =D Längtar som faaaaaan!



Det var väl allt för mig! Tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback