♥ SOVA

Jag vill sova, jag är allmänt trött. Men nej istället ska man läsa på provet om Islam, jävla haram och halal! Egentligen, inte för att verka dum, men jag skiter i om saker och ting är tillåtna i deras kultur eller inte, jag kanske har fel? Och sen att tjejerna självmant tar på sig en slöja, bullshit! Vem vill gå med en "turban" på skallen i typ 30 + ? Snacka om värmeslag! Stackars flickor säger jag bara.

Ikväll är det iallfall andra avenyn, och jag längtar ! Blir lite ledsen att det bara är en gång i veckan istället för tre :( Men då har man ju liksom något att se fram emot ännu mer !
Hela veckan kommer att gå åt till plugg =/ Jag vill bara sluta skolan ! NU!

Tomt här utan min babe, men vi ses på lördag! Jag saknar och älskar dig extremt jätte massor ! Min bara min <3<3

Nehepp, nu tillbaka till Islam!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback