♥ KÖRKORT

WEEEIIII, JAPP NI LÄSTE RÄTT, JAG HAR KIRRAT DET, JAG HAR FÅTT MITT KÖRKOOOOORT =D OM JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE! SÅ JÄVLA GLAD!

Har vart hos babe i två dagar nu, måste ju passa på att åka lite bil ! =D Så jävla kul !
Igår, sandra, jag och sis på TP, sen kom Amandra som sällskap också :) Det blev en del shoppande, men det är jag värd, har inte handlat nåt till mig själv på jätte länge. Det blev jeans (svarta), leggins jeans (måste försöka passa in ;) ) T- shirts, jacka, lite krams mm.

Idag blir det TP igen , men inge shoppa idag, ska betala det sista till körskolan imorron =/ Och imorron blir det förhoppningsvis mys med tjejerna =D Sen lördag, blir det nog bio med älsklingen !
Det känns som att det kommer bli en super bra helg, japp det kommer det.

Just nu sitter jag och väntar på att parkerings tiden ska gå ut, så att jag kan åka till rekarne och hämta brudarna!
Hatar att vänta, vänta på tiden!


JAG BA ÄLSKAR MINA VÄNNER SÅ FÖRBANNAT MYCKET <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback