♥ MIN DAG

Det blev TP med Marre, P och A =) Jätte mysigt att äntligen få träffa er, verkligen tack för idag <3

Idag har jag blivit lite besviken, lite ledsen och deppig. Men det får jag väl också "vänja" mig vid, eller tycker du inte det? Vissa saker är bara skratt retande, och vissa saker bara tär på hjärtat. Men man ska vara glad hela tiden, man ska vara tacksam och tiga. Då är man bra, man duger, eller gör man ens det då?

Satt och tittade på gamla Italien bilder, och jag längtar tillbaka! Jag trivs bäst där det är varmt, soligt och bara härlig omgivning! Hoppas på Tailand nästa vinter, vore mys. Gäller att spara stålarna bara, hoppas på sommarjobb.



Imorron, Lets Dance, längtar! Hoppas på en bra dag !
Nu blir det tv, sen läsa bok jag tror.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback