JAG HAR BLIVIT MAMMA!



Jag har blivit mamma till denna söta lilla sak :) Vi vet dock inte vad hon ska hete än men det kommer, ni kanske har några förslag? :) Och det verkar som att jag tål henne också, ännu bättre (Y) Plus att hon var helt gratis! Åh, jag är bara helt tok galen i henne, så söt! Mammas lilla hjärtegull! Hoppas bara att Maja och hon kommer överens med varandra, just nu fungerar det inte så bra :P

PowerMeet blev inte så lyckat, bilen pajja, sen började det regna och åska, så vi åkte hem nästan på en gång :( Hoppas att det blir bättre nästa år!
Har jobbat en massa, annars har jag bara tagit det lugnt :) Livet rullar på som vanligt! :)
Nu ska jag umgås med mina sötnosar :)


BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback