JAG TÄNKER PÅ DIG ♥



Usch, nu blev det jobbigt ikväll.. Tänker extra mycket på pappa. Och låten ovanför kanske för er verkar töntig, men min pappa sjöng alltid den när han svarade i telefon, ja han var speciell. Nu när det är Power Meet också, det som han älskade. Det bara rusar sorg och ilska i kroppen just nu, och då vill jag skriva av mig. Och ni behöver inte läsa om ni inte vill.
Jag önskar att jag kunde gjort mer, gjort dig stark igen, men jag kunde inte, vi kunde inte´. Det var bara din vilja som kunde stärka dig, men du ville inte, du orkade inte. Jag vet inte vad jag ska skriva mer, skänker bara en tanke till dig farsan, jag saknar dig så oerhört mycke. Så mycket som jag vill att du ska se nu, och uppleva. När allt känns som bäst så kommer dessa tankar, och jag kan inte göra annat än att skänka tårar och tankar till dig just nu. Jag vet att vi ses en dag, du finns i mina drömmar nästan varje natt, och då får jag krama dig och berätta hur mycket jag älskar dig. Jag vet att du finns bakom mig, alltid och stöttar mig när jag faller, jag känner att du är nära <3



All respekt till dig pappa, jag älskar dig ♥



Kommentarer
Postat av: Linn

det är lite svårt att förklara faktiskt, jag tog hjälp genom designadinblogg.se eller .com! :)

en JÄTTE bra sida som hjälpt mig massvis med min blogg, hoppas det hjälper :D

Postat av: sara

aaaw :(



Frågestund i bloggen.

skulle vara jätte snällt om du ställde en/några frågor! :)

2009-07-03 @ 01:04:45
URL: http://typsas.blogg.se/
Postat av: Annika

<3

2009-07-03 @ 10:59:42
URL: http://AnnikaBurger.blogspot.com
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: tack så jätte mycket

2009-07-03 @ 11:21:56
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

*fint inlägg!



svar; här har det regnat men det är sol för tillfället :p jasså vad är det då =)?*

2009-07-03 @ 11:59:34
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Marre

<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-03 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback