VILKEN DAG!



Ojoj oj, vart ska jag börja?
Började jobba kl 2 idag iallafall, allt gick bra som vanligt. . . . eller? Nej! Kl 4-5 cirkus så blev det strömavbrott (pga åskan) i 2 sekunder, och när strömmen väl gick igång igen så funkade inte kassorna! Massa folk va inne i affären och blev as griniga! Och efter 40 minuter så började kassorna fungera, trodde vi... På skärmen kom det fram en jättestor varnings "skylt" så man såg typ ingenting, och i den andra kassan så fick man stämpla in alla nummer på streckkoden! så ja, det tog en himla tid, plus att alla kort fungerade inte heller att handla på! ÅÅÅÅHHHHH!!! Då ville jag bara att någon skulle skjuta mig långsamt! Så jag kom hem typ 9 idag, så jag är så förbannat trött just nu. Köpte en kladdkaka som jag ska äta, inte hela själv dock ;)  

Förlåt för detta inlägg, men jag är så sur just nu så jag var tvungen att skriva av mig lite, inte så kul för babe att höra på allt klagande!Så nu blir det soffan igen och en bra film hoppas jag på :)

BYE!



Kommentarer
Postat av: Alina

älskar honom också! aa det är från buddy holly bilden är tagen=) jag gick till bakvägen där jag antog att han skulle komma ut, så jag var den enda som fick träffa honom, alla småtjejer stod och skrek på honom från stora ingången och hoppades han skulle komma ut där=) hahaha kraam

Postat av: Alina

älskar honom också! aa det är från buddy holly bilden är tagen=) jag gick till bakvägen där jag antog att han skulle komma ut, så jag var den enda som fick träffa honom, alla småtjejer stod och skrek på honom från stora ingången och hoppades han skulle komma ut där=) hahaha kraam

2009-07-01 @ 23:26:08
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback