DAMMSUGAREN!

Jahapp, kan man ha mer otur? När jag skulle fixa fint här hemma så pajja dammsugaren! Själva slangen bara "gick av". Men jag ville ändå köpa en ny, för den som vi hade var verkligen dålig, sen "sög" helt enkelt ;) Så, får spara ihop lite pengar till en ny, men sålänge så får jag köra med min lagning :P

Ja, så såg dammsugaren ut när jag hade städat. . .

Tvätten då, ja.. Äckligt ! USCH! Men jag städade och gjorde fint, plus att jag skrev på en lapp, STÄDA GÄRNA EFTER ER!!! Så jag hoppas att dom fattar piken. Men kläderna blev såklart inte torra, så det fick till att bli lägenheten som torkställning. Skulle köpa en idag på ÖB, men den va slut :( Så det får bli någon annan dag.


Man ser inte så bra, men här hänger en liten del av vår tvätt!

Björn är på fest, så jag sitter sjäv här hemma. Ganska skönt, men läskigt när det börjar bli mörkt :O Hoppas på att det är nåt bra på tv, annars blir det väl till att spela Zelda hela natten ;) Börjar känna mig som en bloggnörd nu för tiden :P men jag tycker att det är kul att få skriva av sig lite :) Ne, nu har jag ingen ork kvar efter den här dagen, så nu ska jag bara lägga mig och slappa i soffan med lite cola :)


BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback