FULL RULLE!

Hej :) Sorry, har inte haft tid att skriva, plus att jag har vart så förbannat trött, sen när jag väl har vart ledig från jobbet så har jag passat på att sola och bada :) Så det har blivit lite sol med brudarna, mamma och teddy och min prins :)
Vi väntar lite med kissen, för jag har letat och det finns uppfödare som föder upp Sebiriska katter här i Eskilstuna och i närheten, så jag ska testa mig först, för jag vill ju inte lämna bort min kisse när jag väl har fått han/hon :)


 


Idag har jag jobbat som en tok, men det är värt det, och det är roligt :D Jag älskar mitt sommarjobb, hoppar bara att jag får vara kvar där!!Bara så jag har råd med räkningarna :) Och lite annat roligt!
Men annars så är allt bara bra med mig faktiskt, livet rullar på som vanligt :) För tillfället är jag hungrig, men äter rester idag eftersom vi sparar på alla små kronor :) Men så är det, och jag vill ha det såhär, eller ja, inte så lite pengar, men jag vill ha en lägenhet och jag vill bo tillsammans med min älskling, så vi klarar det här tillsammans <3
Jag städar och donar men ändå så blir det lika skitigt igen imorgon! Vad gör jag för fel liksom?

Ikväll tar jag det bara lugnt, är as trött! Sen får jag sovmorgon imorgon, börjar kl 2 så det är ju chill ;)



BYE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback