GLAD MIDSOMMAR!

Hej och glad midsommar på er alla =) Babe och jag har vart i Mälarbaden från igår till idag!. Vi har bara ätit mat, typ inge mer. Så det har väl inte vart den bästa midsommaren, hittils iallafall . Men det kanske ändrar sig, man får väl se =) 
Björn hade även namnsdag igår, grattis älskade du <3 Sen mat hos mormor & morfar, trevligt som vanligt =) Fick massa blommor och skott av henne ! Snälla mormor!
Igår var vi iallafall ute och fiskade =) Björn fick en jätte liten abborre och jag fick en gädda, nästan, precis när vi skulle plocka upp den så låstnade han =/ Men det va svin kul iallafall ! Så jag ska väl fixa mig lite, så får vi väl se vad som händer!



Fint på sjön =)


Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback