GOD MORGON!

Alltid lika roligt att vakna när det är så fint väder ute. . .  Regn och jätte kallt! Ska inte den här årstiden kallas för sommar? Ska inte sommaren vara varm och skön? Ne, jag är extremt besviken på vädret! Jag som ville fiska idag, men vi får väl se om det blir lite bättre sen. Ska köpa blommor till pappas grav idag också, sen har jag och Bjön blivit bjudna på mat hos mormor =) Ikväll blir det antagligen Mälarbaden och god mat, i hope =)
Imorgon är det midsommar. . Vet inte vad man ska hitta på, ska äta midsommarmat hos mamma och teddy, så långt är det planerat? Någon som vet vad man kan hitta på?Antagligen så kommer det va piss väder, så man får stanna inne. . När ska det bli fint väder igen?! Har spelat The Sims 3 typ alla dagar nu för att det är så tråkigt väder, men man tröttnar liiite om man sitter för länge, men kul som fan är det iaf =D
Ne, nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av! Tjo och tjing!



BYE!



Kommentarer
Postat av: Sara Svarne

Skitväder ja, och imorgon lär de inte bli bättre.

Svensk midsommar= Spöregn ;)

Ha en trevlig midsommar ändå, vad du än ska göra ochh vad de än är för väder ;)

Kram!

Postat av: Sara Svarne

Söt bild, förresten :)

2009-06-18 @ 21:13:58
URL: http://sarasvarne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback