HELT SLUT!

                                           
Såhär möter kunden dig. . .


Efter en dag på jobbet så är jag helt slut! Samtidigt är det kul, men också väldigt jobbigt! Men man får tänka på pengarna iallfalla.. Strulade till det lite idag, men så går det när man är ny, och sitter själv i kassan. Hoppas att vi kan lösa det imorgon, annars vet jag inte vad som händer :P

Vi var och handlade lite mat, så det ska bli gott att äntligen få fylla ut magen lite (som om den skulle behöva det . . ) Har precis duschat och Björn lagar mat :) Så det blir nog till att lägga sig extra tidigt idag, börjar ju 10 imorron, så behöver sova lite extra inatt ;)
Har tyvärr inte fått något mer mail av kattkillen, frågade om man kunde få ner priset lite, men han har inte svarat, hoppas att han hör av sig imorgon iallfall.
Nepp, nu ska jag fixa lite här hemma så man har gott samvete när jag går och lägger sig!

BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback