KUNDE INTE LÅTA BLI!

Har lite dåligt samvete idag, eller egentligen inte. Jag har faktiskt shoppat idag :) På Bik Bok, nästan allt där inne var det 50% på ! Så jag passade på att köpa lite sommarkläder, som jag faktiskt behövde! Och det blev inte så tyrt som jag trodde, så jag blev bara glad :) Jag bröt mitt löfte också, jag köpte mig ett par bruna Aladin byxor! Jag som aldrig skulle ta på mig det, men dom var så gudomligt sköna! Babe köpte också lite kläder, som han verkligen behövde ! Sen åt vi en bit, vi var alltså på TP :P



Inte så bra bild, men den får duga, fråga om ni undrar något.


Annars idag har jag jobbat, och problemet löste sig :) Pjue! Lika kul som vanligt! Imorgon jobbar jag från 10 till kvart över 8! Så det blir en lång lång dag imorgon!
Hinner inte skriva så mycket mer, ska diska, sen tänkte jag bara slappa, som vanligt :P Och eftersom inte katt killen svarar på mail, så får jag väl ringa han helt enkelt! Så det var väl allt för mig idag iallafall ;)

BYE!

Kommentarer
Postat av: Sandra A

"Så jag passade på att köpa lite sommarkläder" haha... en hel ny garderob. ne men assnygga kläder! det var du ju värd så som du sliter på på konsum! jag har fått tillbaka min mobil. men ringer dig imorgon! :D <3

Postat av: Anonym

Finfin blogg! :)

2009-06-24 @ 22:49:45
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback