SOM NY!

Har köpt blommor och växter till ballen idag =) Det känns som en helt ny ballkong! Nu kan man sitta där ute och ha det mysigt! Vad jag kan va  . . . NOT =P En gurk planta och en tomat planta, får väl se vad som kommer fram .. Sen en lite ljus lykta, så det blir en ännu mysigare mys stämning. Så Maja har fått en ny liten sov plats, hon går inte därifrån. Söt kisse! Vill köpa en katt jag med, en sibirisk katt, den ska tydligen vara allergivänlig, så söta är dom! Så när man fått lite mer pengar så skaffar jag nog mig en kissebebis! 

 






Igår jobbade jag, kul, men svårt! Men det blev roligare att jobba när jag fick reda på vad jag tjänade. Ojojoj! Det trodde jag inte om skogstorpkonsum inte! Så nu vill jag jobba HELA tiden! =)  
Imorgon blir det förhoppningsvis fiskning med teddy =) Ser fram emot det, älskar att fiska! Ikväll blir det film igen Kulla Mannen. .  Eh, ja björn sa att det var en gammal klassiker, en skräck, vi får väl se =p Tog initiativet idag och frågade mina älsklings tjejer om vi skulle hitta på något i sommar, jag hoppas iallafall på Skara sommarland. Har ju inte vart där sen jag va pytte liten, så det skulle vara skiit kul! =) Visst girls <3
BYE!

Kommentarer
Postat av: Sara Svarne

VAd fint ni har på ballen :D

Duktig du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback