TVÄTTSTUGAN!

Hej :) Idag är det tvättstugan som gäller, tvättkorgen var överfull plus lite till.. Så äntligen blir vi av med det, för en liten stund iallafall.. Men det är så vidrigt där nere, ingen städar efter sig, bara jag eller vi. Och man vill ju ha någelunda fräscht när man tvättar. Det ligger massa damm och i torkrummet är det alltid en jätte stor vattenpöl mitt på golvet, som jag ALLTID får torka upp. Så på måndag är det jag som ringer och klagar! För så ska det fan inte vara! OCH det låg en fimp i handfatet där nere? Jag menar, vem slänger en fimp där? :S Ne, usch!
Ja, har väl inte så mycket mer och säga just nu, ska ta och äta frukost nu, sen blir det bara tvätta idag. . Så vi hörs!



BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback