VORE KUL!

God morgon, eller god middag kanske man ska säga. Idag är det faktiskt ganska fint väder, lite kallt bara. Men annars är allt bara fint! Kunde knappt sova inatt, eftersom att jag sov själv, as läskigt. Så det blev inte mycket sömn för min del inatt. :(
Imorgon blir det jobba igen! Jag längar faktiskt! :) Något jag längar ännu mer till är att få köpa min lilla kisse bebis! :) Dom är så söta, synd bara att dom kostar så förbannat mycket! Men jag vill verkligen ha en! Så spara, spara, spara!
Något som jag tycker vore kul är att veta vilka som läser min blogg, eller hur många! :) Så om ni vill får ni gärna kommentera vilka som läser, alltså skriva era namn på kommentarer. Skulle va kul att få läsa fler bloggar också, vet ju inte om alla mina vänner har blogg eller inte, så tipsa gärna även er som jag inte känner :) Vore snällt av er!


I vinter ska jag åka utomlands har jag bestämt, om jag inte jobbar såklart. Så skönt det skulle vara att bara åka bort och få det varmt och skönt :) Men vart ska man åka? Det är mycket man vill, men allt ska ju fan kosta därefter också. Men, bara att spara!
Ne, nu ska jag kila, hare! :)

BYE!


Kommentarer
Postat av: sandra :)

jag läser såklart din blogg! :)

Postat av: Anonym

hallå, jag vill hänka med utomlands i vinter!! :)

2009-06-21 @ 16:48:40
URL: http://sandraisabell.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag läser din blogg ! :)

2009-06-21 @ 18:41:30
URL: http://sarasvarne.blogspot.com
Postat av: Linnea

fin blogg!<3

2009-06-21 @ 22:39:04
URL: http://linneafalksund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback