WEBB CAM!

Jahapp, när man letar lite i lådorna så hittar man en webb cam! Hur ofta gör man det liksom! As kul att ha :) Så det gjorde min dag lite roligare :)  Även fast inte bilderna blir så bra, så är det kul :P


Majsan och jag :)

Katt killen har inte svarat än :/ Vill ju ha bilder på min lilla knutte :) Hoppas att det är en av dom söta på bilderna. Om ni söker på blocket.se, sen på sebirisk katt så ser ni hur dom ser ut. Den som jag kanske kommer att köpa kostar 6500 :O Fråga mig inte hur jag har råd, men jag kommer tjäna en del på konsum :) Inte för att skryta! Men jag är så glad att jag äntligen fått ett jobb, eller iallfall ett sommarjobb! Så ni får inte tro att jag vill skryta om allt, för det vill jag definitivt inte göra!
Älsklingen och jag har vart på hemköp och köpt chibata eller hur det stavas, bröd alltså och pålägg, philadelfia pesto och tomat! Har aldrig smakat den förut, så jag hoppas att den är god :)
Börjar två imorron så jag får sova ut :)
Skriver lite meningslösa inlägg, men jag har fastnat på bloggen, det är svinkul när man väl har satt igång igen :)
Nepp, nu ska jag stoppa in bröden i ugnen och kika på TV och mysa med min prins. Hare!
(hoppas att jag får mail av kattkillen snart! Hoppar med mig (;  )

BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback