♥ BRA

Premiär igår, och allt gick bra =) Efterfesten, helt okej, as kul faktisk. Så många sköna människor! Det måste bli fler gånger.

Idag, Marre, P och A är här och myser =) Käkat tacos, kollat på Robinsson, as kul, jätte spännande. Nu är det American Pie, och inte så mycket mer =P As mys har vi det iallfall! <3 på er.

Kämpar du, så kämpar jag. Förståelse är väl det som man måste vara ense om, enligt mig iallfall. Man brukar säga att ensam är stark, men jag håller inte med om det. Man vet vad man själv vill, det svåra är bara för den andra att förstå. förstå vad man egentligen menar. Visa vad man känner. Vad gör det för nytta att hålla känslor inom sig? Ne, jag förstår inte. Borde jag göra det? Alla är vi olika, visst, men alla behöver få det bevisat. Och allt detta enligt mig alltså, enligt mig!




Om du känner så, visa det då . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback