♥ JAG HATAR

MIN, JAG HATAR LISTA!

'JAG HATAR ATT VARA ENSAM
'JAG HATAR ATT SAKNA MÄNNISKOR
'JAG HATAR ATT VARA OSAMS MED FOLK
'JAG HATAR NÄR MÄNNISKOR ÄR FALSKA OCH LJUGER
'JAG HATAR FOLK SOM INTE VISAR VAD DOM KÄNNER
'JAG HATAR ATT MAN MÅR DÅLIGT
'JAG HATAR ATT VARA LEDSEN
'JAG HATAR NÄR SAKER GÅR DÅLIGT
'JAG HATAR NÄR MINA NÄRA MÅR SKIT


Men mest av allt saknar jag Björn idag, eftersom att han har åkt hem till Malmköping, åh, det är bara så tomt utan dig här!! Visst, vi har inte vart borta från varandra länge, men jag är van, van med att du är hemma när jag kommer hem, jag är van med att du finns vid min sida när vi ska sova, att du blir irriterad på min väckarklocka när den ringer. Alla små saker som är irriterande saknar man faktiskt också. Men jag tror att det kan vara bra att sakna också, men det är svårt och jobbigt! Men idag har jag bara tagit det lugnt, vilat och så. Men dagen har mest vart saknad =/ Underbara du<3




Har vart hos doktorn idag också, aj aj, SMÄRTA! Jag har en stor inflamation i axelns kapsel eller vad det nu heter, ont gör det iaf! Sen är det inte långt kvar till musikalpremiären, på fredag, på fredag!
Ne, nu lite TV tittande, sen kanske duscha och sova . Bye bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback