♥ TJO BRE

Halloj =) Skulle sova länge idag, men jag orkade inte, kan inte sova =/ Har jätte ont i min axel, som jag inte vet vad det är för fel på. Förhoppningsvis så är det bara en inflamation. ¨

Kan ju börja med att jag var på genrepet av melodifestivale i fredags =) Med Louise och Erik, så jävla kul, verkligen en upplevelse ! Tack för en trevlig tripp till Sthlm! Det var också första gången för mig att se Globen Live, de ni!

Igår vad jag med Marre (hoppas att det blev bra) och A på TP, sen till Donken =) Mys, bara chill och trevligt! ( P <3 )

Melodifestivalen, jag kan inte säga att jag är missnöjd, men samtidigt, inte riktigt nörjd. . . Svårt det där!

Är hos babe nu, ska snart äta frukost. Sen ikväll blir det väl som vanligt Beck, som jag redan har sett en miljon gånger, men det gör inget =P Ne, nu hungrar jag snart ihjäl, Bye små chillare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback