TP

Hej , idag är jag jätte glad, vaknade verkligen på rätt sida. Jag fick lön igår, kanske inte den bästa, men vi kommer att klara oss den här månaden också :) Men vänta nu... Då behöver vi ju inte betala hyran för våran lägenhet i december, utan annas gamla :) Om vi nu flyttar i december :) Hoppas iallafall.
Sen fyller jag ju den 3:e, pass på :) hoppas att man har fått någelunda ordning. Och på tal om fest Hulda ;) den kommer, jag lovar, när vi fått i ordning :)

Och fick kommentarer om att jag ska ha en rosa julgran, det skulle jag, om jag bodde själv =P Känns lite taskigt mot björn att ha en rosa haha, om ni förtår :) Men den är lätt snyggast (Y)
Sen när vi får större så får vi plats med en till katt, lilla Knutte :) Mys mys!

Idag ska jag gå på TP med Erik som jag inte har träffat på typ evigheternas evighet :O Sen emma och Louise i hope :) Ska bli mys. Ska inte shoppa så mycke idag, ska bara köpa det som vi behöver, för nu behöver vi verkligen spara spara och spara!

Har väl glömt att säga att jag är mörkhårig igen, känns bara bra :) Känner mig som mig igen! Det blev lite rött dock, med det fixar vi sen.
Nu in i duchen sen fixa sig, sen hämta erik vid tågstationen :)


Puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback