trött

hej! har jobbat hela dagen, suttit i kassan från kl 11 till 7, en timme lunch, jag vill bara sova nu.

Vaccinerade mig i söndags, ingen feber eller nåt, bara lite ont i armen, men lite tål man om man är viking. Tycker att alla ska vaccinera sig, bara onödigt att inte göra det. Killen som stod bredvid mig sa att hans kompis hade fått svininfluensan och blev sängliggandes i två veckor med 41 graders feber, så jag ångrar inte att jag tog sprutan.
Hellre har jag feber 2 dagar av vaccinet än i två veckor. Men det väljer man ju själv.
Läste även i tidningen idag att två till hade dött av influensan, mycke läskigt det där.

Orkar inte skriva så mycke mer nu, ska kolla på bonde söker fru, det ända jag längtar efter idag.

kiss och snorkråkor!



Kommentarer
Postat av: SIS

HA HA HA HA HA HA Kiss och snorkråkor ha ha ha :)))) det va kul!!! bra att du tog sprutan! sakanr dig er lgh o att hänga hos er saknar faktiskt katterna oxå :)) ja får väl kliva upp o ta en java nån dag :))) <3

2009-11-05 @ 01:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback