Vi drar!

Yes, vi ska dra... Till andra sidan gatan, till systers lägenhet :) Vi ska alltså flytta från denna byggnad! Hon betalar 400 kr mer än oss, hon har en lägenhet på 85kvm och vi har en på 50 och hon betalar 400 kr mer :O Ja tack, vi tar din lägenhet. Så alla som känner sig manade att hjälpa till, så varsågod :) (dom som inte har brytt sig förut, berhöver inte bry sig nu heller, men det är nog ingen risk).
Det är alltså en 3:a, och alla som har sett den, jag lovar att man blir kär, öppen spis, stort kök :) Åh vad jag längtar!

Allt löser sig, det gör det alltid.

Som sagt, har ni inte brytt er förut, gör det inte framöver heller, det blir nog enklast så? För er?

Irritation finns ju också mot vissa människor, vänner oroa er inte, det är inte mot er jag menar. Har bara så svårt för själviska och okärleksfulla människor.

Annars mår vi bara bra, för er som undrar, allt går bra med allt. :)


Nepp, nu tv och imorron jobba, mååånga timmar.. Men jag räknar pengar, inte timmar, det blir lättare så :)

Om någon undrar så ska jag ha en svart julgran, lite kul sådär :)





























Öronvax och nageltippar! Hej på er!


Kommentarer
Postat av: sis

Jag bryr mig men det tror ja att ni vet. Tar inte åt mig ;) försöker hjälpa så gott ja kan me mitt veto, lite sjuka skämt, tips på jobb åt björn o cash (då ja kan...) ja vet man blir kär lghn är lovely <3 är sååå happy att det är ni som får den. Den svarta granen kommer passa bra där :)) är så glad att ni har varandra, mamma o teddy o ja o danne ;)) då e allt som dä ska :))sorgligt bara att det är lite risigt på annat håll... men du det finns alltid en andledning till att folk beteer sig som dom gör men ibland är det skit svårt att förstå varför.... loooooove!!!

2009-11-13 @ 01:48:53
Postat av: Anonym

SÅ JÄDRA HAPPY FÖR ERAN SKULL FAN VAD ROLIGT. JAG HJÄLPER ER ATT FLYTTA!

OCH JAG TYCKER NI SKA HA EN ROSA GRAN!

P.O.K.O.N.I.S

Postat av: Matilda Kungen!

ROOOOSA GRAN :) När går flyttlasset ?:) PUSS<3

2009-11-13 @ 23:53:18
URL: http://erikssonlinneamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback